好味貴價雞煲~真係豪火鍋!‏

By Barbie C. - 下午3:50

好開心抽中左去食野,咁就同左男朋友去食啦。但原來只提供$400,我地去到先叫左海蟹雞煲,花尾躉骨腩,油麥菜,鮮羊片,紐西蘭牛柳粒,呢度就咁已經過左$400,不過近排食野食少左,諗住叫住少少食住先,最後都係要叫多左round。不過整體黎講食物都不錯,好乾淨好精緻,就連菜都切得好整齊,而D牛同羊都好好味,簡直係我呢D無肉不歡ge最愛!!!而食緊期間服務員都好好,幫我地不左幾次油,呢個都係幾抵讚,因為出面D打邊爐一定瞅你都傻,佢呢個動作都間接令到成個鍋都好食左,起碼冇咁油先呀~食食下見到隔離檯叫左杯巨無霸,我都忍唔住想飲返杯,呢個巨無霸鹹檸7都冇令我失望,我自己就非常中意!!最後唔好ge地方就係D野又真係貴左D囉,我諗多D人黎一齊食會化算D ge,今次我地2條友都食左差唔多8百蚊,但質素係有ge,抵唔抵食就自己衡量啦~
pic                    
位於尖沙咀厚福街9號2樓
pic                    
一黎就點左海蟹雞煲,花尾躉骨腩,油麥菜,鮮羊片,紐西蘭牛柳粒
pic                    
第2 round叫左雪花肥牛
pic                    
再加個香茹貢丸
pic                    
仲有杯大大巨無霸鹹檸7
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場, 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
如有問題可email: sunnie0304@hotmail.comFacebook: https://www.facebook.com/barbiecblog歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見