輕鬆打造髮型~持久不黏膩~Liese清爽定型噴霧

By Barbie C. - 下午3:50

收到TheZtyle ge試用,一set Liese造型產品,而之前都試過Liese 彈性曲髮造型啫喱,都係偏向清爽質感,用落都幾好。另外今次要介紹ge係Liese清爽定型噴霧,自己比較少用定型噴霧,因為感覺噴左會硬果隻,​所以一直都冇用過定型噴霧,不過用左呢隻之後就打破左我呢個諗法啦!
今次一次送左3款髮型產品比我
Liese 泡泡染髮劑​​,Liese清爽定型噴霧,Liese 彈性曲髮造型啫喱泡泡染​髮劑就未有時間試啦~另外2支就用左
145g,大大支都有排用
Liese清爽定型噴霧,突破傳統定型噴霧之局限,固定造型之餘,自然不繃硬,觸感清爽不黏膩,更能撫平毛燥,效果持久,全日保持完美造型。淡淡花果幽香,清新怡人,令人心情暢快。
自己就電左曲髮,但因為頭髮幼keep唔到好曲,所以都keep得曲D,就可以用Liese呢支造型噴霧啦。
用完後一D都唔覺得硬,好清爽,仲有淡淡香味,又可以keep到一整日曲曲頭髮,平時放工時間我D頭髮就直左好多,用左Liese清爽定型噴霧後,輕鬆又有靚造型啦~仲有適用於任何髮型,個個都用得架~

是次產品由theZtyle.com提供
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場, 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com  Facebook: https://www.facebook.com/barbiecblog歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見