係屋企都可以做Facial~SWISS BALANCE肌源導入透亮療程

By Barbie C. - 上午1:20

試用左iTrial送黎ge SWISS BALANCE肌源導入透亮療程,裡面有2盒mask,分別係活肌晶瑩軟膜 30ml同細胞活化彈性面膜 30ml。前者為第1個STEP,洗面後就可以上面,質地比較難推,而且係會好快乾,15分鐘後就用手慢慢捽,好似捽晒D dirty野出黎咁,用後覺得有少許收緊效果。跟住可以黎STEP 2,細胞活化彈性面膜就好似cream裝,搽落就好似普通日霜咁,但敷晒全面後會feel到少許"喇" ge感覺,再15分鐘後可以洗晒佢,用完後面部有緊緻左,毛孔亦有收細,另外亦有滋潤左精神左ge感覺!
一Set有2盒mask,都係cream mask黎,每次都要做齊2個step!
打開盒仲有內蓋,密封得都好好
活肌晶瑩軟膜 30ml
活肌晶瑩軟膜:含法國白泥、白米澱粉、水楊酸及透明質酸鈉等。
細胞活化彈性面膜 30ml
細胞活化彈性面膜:含蕃茄幹細胞防禦因子、椎茸精華、石榴精華、小麥蛋白及異構寡糖等。
活肌晶瑩軟膜:把軟膜薄薄塗於臉部,避開眼部脆弱範圍,肌膚隨即感到輕微收緊,這代表活膚程序已被啟動。10-15分鐘後,以從下而上的方式輕柔按摩,捽出老化角質,再以清水徹底清洗面部。
敷完step 1,皮膚緊緻左,不過敷ge時候確實有D硬ge感覺,因為個mask會乾,然後就feel到好緊ge感覺啦
細胞活化彈性面膜:取適量面膜塗於臉部,避開眼部脆弱範圍,肌膚即時感到注入源源不絕的活力,此為啟動細胞生命力的正常現象。10-15分鐘後,以紙巾拭抺或以清水洗淨。
Step 2完成後,整個皮膚感覺有活力左,毛孔細左,亦都水潤左!
SWISS BALANCE肌源導入透亮療程有效重整肌膚細胞,深層保濕,並可提升肌膚彈性及打造剔透亮白柔嫩肌膚。

免責聲明:
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢​​。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Contact Me: sunnie0304@hotmail.com  Facebook Page: https://www.facebook.com/barbiecblog
歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見