近江雪山牛,你敢試嗎?

By Barbie C. - 下午9:53

早前係facebook上見到有個雪山牛,就好想試下,終於我就搵到人陪我一齊癲啦~
原來呢間食生牛ge就係銅鑼灣ge牛禪,其實佢係食日式燒烤ge~
咁我地一班吃貨去到之後,先叫左小食先:


味醂魚干HK$ 98
呢個叫味林魚乾,味道咸咸地,估唔到佢個質感係好林,再點埋個沙律醬,個味會調返冇咁咸,好好食呀!


洋蔥墨魚咀HK$ 88
鐵板墨魚咀,個味似椒鹽味,都好咸下,但都好林,濃味送酒一流


日本青蘋果蟹籽沙律HK$ 78
個沙律聞到好香青蘋果味,但食落就好普通,沙律醬味好重


近江和牛雪山HK$ 880
哇!火山爆發!!
咁大個女第一次食生牛,個樣已經贏左先,
淡粉色肉好靚ge牛肉紋,起碼唔會令我覺得係肉林林ge感覺,
而食落個質感好似魚生,個感覺都好得意,味道就好新鮮,唔會有血腥味,放心食!


五品刺身
- 秋刀魚- $128
- 帶子 - $88/隻
- 金目鯛 - $188
- 深海池魚王- $168
- 牡丹蝦 - $78/隻
第一次見秋刀魚刺身,個味又幾特別wor,牡丹蝦都好大隻


燒肉拼盤
- 和牛牛舌(薄切)- $188/100g
- 近江牛頸脊 - $138
- 近江牛肩 - $168
- 近江西冷 - $560/100g
- 鹿兒島豬肩 - $98/100g
- 鱈場蟹腳 - $268
除左食生牛,呢盤我都好期待,食肉獸已經流緊口水


牛肩好juicy,燒得好林,好香滑。師傅教有條筋位就係牛肩
牛舌食落好爽,配麻醬食味道更出
牛頸就點海鹽/燒肉汁,質感好林好滑


燒鱈場蟹腳,燒ge時間比牛耐,但吃貨表示我十分願意等!



隻隻都好飽肉,而且燒好後,蟹肉同殼好分離,啖啖都係好新鮮!


和牛壽喜鍋HK$ 318
唔知係咪牛肉鍋都係咁甜,呢個成鍋都好甜,我個人都麻麻啦,但有好多配菜係底,都食得好滋味。


食到最後,又到甜品時間,佢呢度有個柚子雪糕,好驚喜,成個雪糕勁濃柚子蜜味,好似啖啖食緊未沖水ge柚子蜜咁,夠濃味,但個人就覺得甜左D~

牛禪燒肉日本料理
銅鑼灣告士打道280號世貿中心13樓1302室
電話號碼: 2895 1313

免責聲明:
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Contact Me: barbiewingyee@hotmail.com
Facebook Page: http://www.facebook.com/barbiecwy
Instagram: https://www.instagram.com/barbiecwy/
歡迎找我合作試用、出席活動^^

Blogspot | TheZtyle | iTrial | Beauty Exchange |
STYLE-TIPS.COM | WeShare | U Blog | ELLE Blog |
SHE Blog | Beautylife | Qooza | Pixnet | Salad Blog | Openrice

  • Share:

You Might Also Like

0 意見