[試用] 3D立體剪裁+超補水+BB水感嫩肌!Barrier Repair 彈力嫩肌面膜

By Barbie C. - 下午9:39

早前出席Barrier Repair 水凝美肌工作坊,主要試用彈力嫩肌面膜,而當日亦有DIY洗面皂,教穴位面部按摩及最新秋冬妝容。
講返個mask先,一包mask成23ml,攞左出黎後敷上面,之後都仲剩好多精華係袋。逍常我自己平時敷完mask都會用剩低ge精華去搓埋手,而今次係街出面敷,敷完又要化返妝,咁就可以留低D精華,可以混合BB cream,或粉底液去上妝,咁的確令成個底妝更貼服同潤滑架。

另外呢個mask好ge地方係佢用左低敏配方、性質溫和、無香料、無添加色素、無防腐劑,就算敏感肌膚ge朋友都可以放心敷。同埋都好中意3D剪裁同多層綿密結構,因為試過敷D又係好多精華ge mask,但敷敷下係會滴晒落頸度,搞到我唔敢郁。不過呢塊mask就冇呢個問題啦,果日全程坐係度敷都冇滴過,仲比我D皮膚吸得好快添!

敷完mask後感覺皮膚水潤左,化妝上黎又貼左,整體黎講係好補水,冬天黎一定要keep多d敷佢,咁就唔怕甩皮啦!!

Barrier Repair 水凝美肌工作坊

百人工作坊,好熱鬧,場所都好大

一入場有擺放左樣本介紹,Barrier Repair ge paper mask剪裁貼面,亦展示了Barrier Repair含高滲透性納米透明質酸,是重要ge保濕成份,份子大小只有一般的1/100,更能直達肌膚角質低層,令美容液能深入低層,有效改善皮膚缺水狀

今次好開心可以同好朋友一齊黎,未敷mask前影返張先

當日仲有得自已DIY洗面皂,用左唔同ge花同精油去整

諗住放多D花靚D,但原來放少D係靚D架

做完手造皂之後就要敷呢個Barrier Repair 彈力嫩肌面膜啦
真係未識過咁多人一齊敷MASK,仲認識左幾位朋友

塊mask非常之貼面,人中位同下巴都可以撕開,面細ge朋友就唔怕塊mask太大而移位啦
當日唔開心生左幾粒暗倉,但敷完個mask感覺又冇咁紅腫,而且上妝都好貼服。


以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com
歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見