Hydro Plus Snow Falls潤透系列~Cremorlab潤透雪漾精華液

By Barbie C. - 下午11:45

Cremorlab係韓國天然溫泉水品牌,佢全線產品都蘊含金津礦物水(T.E.N.= 必需礦物質+珍貴礦物質)。咁究竟呢D有咩用呢?!!金津礦物水係提取自地底1100米,蘊含多種稀有礦物質,包括釩、鍺等,都係可以高效為肌膚保濕,鎮靜並強化肌膚。



而呢支潤透雪漾精華液都係為肌膚補水ge好幫手,特別衣家天氣咁乾,一定要用夠補濕產品!個人覺得今次試用ge產品包裝設計都好靚,功效都算不錯,用後吸收得好快,而且好中意隻香味!
Cremorlab Hydro Plus Snow Falls 潤透系列 潤透雪漾精華液
Cremorlab Hydro Plus Snow Falls 潤透系列 集合了可提升肌膚鎖水滋潤度的3大元素-富含礦物質的韓國金津礦物水T.E.N.、雪絨花萃取精華及強效補水因子。 
適合所有肌膚類型使用。 - 長效注水 - 改善肌膚保水能力 - 提升膚質
雪絨花萃取精華 - 卓越的保水能力 - 蘊含豐富礦物質及抗老化的活性成分,可提升肌膚的鎖水功能,使肌膚持續潤澤透亮 - 滲透性及親膚性極高,安撫不穩定的肌膚狀態
一支精華30ML/$208
質地比較水質,好易推開,有淡淡香味,搽落即刻見到好水潤效果

Cremorlab T.E.N. 礦物系列除左蘊含豐富T.E.N.之餘,更不含Paraben防腐劑、香料、人造色素、礦物油等對肌膚有害的成分,為肌膚有來最純淨、最優質的體驗。 

以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 

如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/barbiewingyee
歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見