水潤透肌Clinique補濕霜

By Barbie C. - 下午3:22

收到Clinique ge試用,多謝Gooodapple呀!!!因為好多朋友都有用呢隻面霜又讚好用,咁我有得免費試下緊係十分開心啦!用左2個星期,果然冇令我失望呀,呢款Moisture Surge係好保濕而且係令我好like呀!


佢質地比教水,似gel狀,淡粉色


超愛呀!


50ml包裝都算唔錯






比你地睇睇上手效果

用左Moisture Surge之後,一點都唔立,清爽得黎又潤,同埋上妝前用都好好,佢不含油份,所以唔怕上妝會擦子膠粒。之前試過用類似gel狀護膚品,一上妝就起擦子膠粒,但呢隻定唔會!!另外,如果真係好缺水,亦可以當mask咁敷架,厚敷5分鐘,又可以一路幫面仔按摩,效果會更明顯!

以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢

如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/barbiewingyee

歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見