敏感泛紅肌bye bye~法國敏感肌膚權威 LRP

By Barbie C. - 下午3:39

大家有冇敏感肌膚問題呢,我就平時塊面子成日泛紅,好想改善下啦,今次又要多謝U Beauty 比機會我試用呢隻法國敏感肌膚權威La Roche-Posay ge Ultra抗敏全效修護面霜!呢隻面霜適合中性至乾性皮膚,轉for極敏感、過敏性及濕疹肌膚。如果係混合性至油性肌膚ge朋友亦可以選用Ultra Light。
首先又係講下包裝, 40ml, 100%真空密封泵裝, 好衛生, 唔怕有細菌滋生
再黎呢個泵頭設計我非常之喜歡,冇蓋,只需轉一轉個頭就可以用,再轉返去就lock住左,好方便!
比大家睇睇下面仔泛紅情況啦,唔算太嚴重,但就咁睇都會睇到,我都想要白滑肌呢~
質地較硬身,但都唔係難推,而且冇咩香味,亦都好易吸收,再睇下佢成份,全部都好溫和,渡會刺激到皮膚。
創新配方,精純成份,極緻安全: 
• 活性成份:活性聚合胜肽抗發炎作用,有效舒緩改善皮膚敏感症狀
• 滋潤、柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化
• 含LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效
• 無添加簡約配方,排除可能引起過敏或刺激的成分:不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂

用左2個星期,塊面冇咁紅啦,泛紅度真係有下降,而且用過都冇咩不適,滋潤得黎又可以告別泛紅肌啦~~~有敏感泛紅肌ge朋友不坊試呢!
P.S. 受邀於
Beauty.Ulifestyle.com.hk  La Roche Posay試用此產品
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com 
歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見