我要煥膚~Home-Peeling@DR. HSIEH 達特醫 第3代杏仁酸煥膚精華原液20%(瞬效配方)

By Barbie C. - 下午9:23

今次試用呢隻係DR. HSIEH 達特醫 第3代杏仁酸煥膚精華原液20%(瞬效配方),平時就冇咩用呢類產品,而又有機會試一試,咁就同大家講咩呢個煥膚精華有咩用啦!

"杏仁酸親脂性特性能幫助肌膚角質正常代謝,調理毛孔讓肌膚回復健康明亮,長期使用更能由內而外擁有白淨、細緻的光滑肌膚。"


呢隻杏仁酸,其實有7大功效:溫和低敏,角質更新,毛孔暢通,明亮緊緻,平衡控油,亮顏淨白,細紋修護


我最中意ge滴管裝,方便又衛生

第3代杏仁酸原液4大無添加,無酒精、無香精、無色素、無防腐劑,佢ge配方都好溫和,就算日日用都唔怕刺激,亦都唔易有果酸ge副作用,適合對傳統果酸敏感ge朋友。






質地好水狀,但搽落又有少少油ge應覺,但又唔會好笠,只覺得係滋潤左肌膚ge感覺。搽完後皮膚絕對唔會feel到吉亦唔會"拿",而且用完後再用其他護膚品會感覺吸收D,而用左呢排都冇咩出豆豆!而亮白方面我就未見有咩效果,一黎可能我本身都比較白,二黎可能要用多一排先會有明顯D效果。





建議敏感肌ge朋友都要試一試耳後或手月心腕處先,冇問題先上面!而呢隻20%杏仁酸適合作日常進階保養用,我就會每日夜晚先用ge!



使用方式:
1.於基礎清潔後,取適量直接塗抹於臉部或混合化妝水後使用。(需視肌膚狀況調整使用。)
2.乾性及敏感性肌膚者,建議局部問題肌膚使用。
3.混合性及油性肌膚者,建議全臉及局部加強使用。

◆ 使用步驟:清潔→杏仁酸深層煥膚精華原液→日常保養(化妝水、精華液、乳液)→防曬隔離

◆ 適用對象:中性膚質、油性膚質、混和性膚質



記得使用本產品後必須使用防曬劑、穿著保護衣物​!

【My Princess HK 我的公主提供產品

購買點 : www.myprincessyoyo.com

以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/barbiecblog

歡迎找我合作試用、出席活動^^​

  • Share:

You Might Also Like

0 意見