緊緻柔滑~深海鱘魚子精華~Suisse Reborn

By Barbie C. - 下午2:16

隨住年紀增長,皮膚年齡都直線增長,所以要keep住靚靚BB肌,就要及早行動!而Suisse Reborn升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液又真係幫到我!

Suisse Reborn升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液可以激活修護力和再生力,強化肌底防禦力。由內而外,層層強韌肌膚。修復膚色不均,受損皮膚等問題,重塑肌膚彈性結構,令肌膚回復緊緻飽滿。強化肌膚防禦屏障,全面抵抗令肌膚提早老化的外界侵害。深層滲透入肌底,提升魚子精華的修護功效。

第1次用佢ge產品,真係有驚喜,自己都好中意用,不過價錢就貴左少少,但一支都應該用到好耐ge。最緊要佢功效好,可以保護到肌膚,keep住我靚靚年輕肌!
好多謝itrial又比機會我試新野
原產自瑞士的尊貴護膚品牌Suisse Reborn,蘊含皇牌元素──深海鱘魚子精華,高效提升肌膚抗皺本能,重塑原生肌質。今季炫美登場──「升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液」,成功加注兩大革命性生物酵母配方(Bio- Ferments),在促進肌膚新陳代謝之同時,更強化肌膚自身抵抗力,當遇到紫外線、污染物等外來雜質刺激,其抗禦能力遇強愈強,讓肌膚重現粉嫩亮白、水凝柔彈、細滑緊緻。
升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液結合美肌科研成果,促進肌膚細胞代謝作用,保護每寸肌膚細胞,活化肌膚更新。配合使用Suisse Reborn 魚子至尊修護面霜,持續保濕,潤澤肌膚,進一步增加骨膠原增生,深層緊緻肌膚以及提升皮膚彈性及光澤。適合任何肌膚使用。
銀色樽包裝不錯
「升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液」適合任何膚質,每天早晚在面部、頸部塗上適量升級版精華液,按摩至肌膚完全吸收,同時配合Suisse Reborn魚子至尊修護面霜進行日間和晚間面部護理,促進骨膠原增生,高效提升彈性、光澤,讓肌膚如果凍般彈滑水潤!
精華透明色,摸落有少少似蝸牛霜,黏黏ge
但推開後感覺好吸收好滋潤
用完後肌膚即刻變得幼滑,KEEP住日日用皮膚都feel到firm左,即刻醒神晒咁
升級版尊貴魚子緊緻塑形精華液 50ml/$658
全線卓悅 獨家發售
此產品由品牌提供 
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場, 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

如有問題可email: sunnie0304@hotmail.com  Facebook: https://www.facebook.com/barbiecblog歡迎找我合作試用、出席活動^^

  • Share:

You Might Also Like

0 意見